Volgers

vrijdag 22 mei 2015

mixed media verfpalet


Bij Noor&zo had ik een workshop-pakketje gewonnen. Door tijdgebrek en ziekte heeft het een tijdje moeten wachten.. Eindelijk tijd en een mooie foto gevonden, dus aan de slag!

Eerst heb gekeken hoe ik alles op mijn palet wilde hebben, daarna alles (behalve de foto en woorden) in de gesso gezet. Met het heattool heb ik de gesso op het verfpalet gedroogd, waarna ik de chicken wire mask van DDBD met structuurpasta heb aangebracht en ook gedroogd met de heattool. Daarna alle embellisments vast gemaakt met het lijmpistool. Kleur heb ik aangebracht (foto bedekt met keukenpapier) met wat bruine acrylverf op de rechterkant en sprays van acscents (lavender) en perfect pearls (biscotti). Ondertussen op met de heattool die droog geblazen. Als goudtint heb ik inka gold gebruikt, dit heb ik met een natte kwast aangebracht. Als laatst de Amy Tangerine woorden er op geplakt.


Ik hoop dat jullie ook wat inspiratie gekregen hebben om mooie foto's te scrappen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten