Volgers

zaterdag 23 mei 2015

Kerstkaartje


Hebben jullie dat ook..? Het hele jaar bezig met de nieuwe kerstkaarten! Gelukkig is kerst een favoriet van mij en blijft het een feestje om er mee aan de slag te gaan! Op het blog van Noor&zo is een sketch challenge aan de gang, deze gaf mij de inspiratie voor deze kaart. Ik heb gebruik gemaakt van meerder Noor! producten: twee verschillende paperpads (Vintage wood/Winter wishes), stempelset (Happy Holidays 6410/0106) en de ijskristalmal (6002/0358). Alle randjes van het designpaper heb ik eerst bewerkt met een distresser, waarna ik ze beïnkt heb met distress inkt (vintage photo). De afbeelding (studiolight) heb ik bewerkt met een fotoschaar (Fiskars) en distress inkt, daarna gemat op een stukje ribbelkarton. Als finishing touch een bloementoef met bloemen gekocht bij Hobbyvision.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:
Noor&zo - sketch challenge #2


1 opmerking:

  1. hallo, van fb naar je blog....
    een prachtige kaart, even andere kleuren, maar met een prachtig resultaat!!
    gr
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen