Volgers

vrijdag 6 december 2013

SOL 150 Tietsclub

Hallo bloggers!
Ik zag dat ik nieuwe volgers heb... Welkom, ik vind het superleuk dat jullie mij willen volgen.
Bij de kaarten-maken-met-tiets club was er dinsdag de 150 SOL. Meestal doe ik niet mee omdat ik 's avonds niet prettig licht heb op mijn knutselkamer, maar voor de 150ste heb ik een uitzondering gemaakt en ben lekker beneden soort van op de bank gaan knutselen. Alle spulletjes om mij heen en zo nu en dan naar boven geracet omdat ik iets miste wat nog in de knutselkamer lag, hahaha hilarisch gewoon.
Het resultaat mocht er naar mijn idee wel zijn... Hier en daar zijn ruimtes vrij gehouden voor tekst en evt. geld (label 2). Wat vinden jullie ervan? Ik ben benieuwd.












1 opmerking:

  1. Hoi Feikje,
    Bedankt voor je lieve berichtje! En leuk dat je me wilt volgen! Zelf maak je ook heel mooie dingen! Vind de tekst op de 6e foto ook zo leuk!
    Groetjes x Cis - sy

    BeantwoordenVerwijderen