Volgers

maandag 30 november 2015

Koud hè?!


Wat is het alweer lang geleden dat ik voor het laatst geblogd heb! Toch doe ik tegenwoordig veel met mijn hobby en heb ik al een lading kerstkaarten klaar, hier en daar ook wel wat anders gemaakt hoor!

Voor deze kaart wilde ik graag eis kristal van viva gebruiken. Hiervoor heb ik de afbeelding met rendieren van Noor!design gebruikt. Deze afbeelding heb ik rondom met tacky glue gelijmd en daarop heb ik de eis kristal aangebracht. Verder heb ik een kraft basis 15x15 gebruikt waarop ik studiolight designpapier gemat op zwart heb geplakt. Mooi winters sfeertje vind ik dit papier hebben! Daarnaast heb ik nog de circle stars van Noor!design gebruikt, waarvan ik ook de sterrentjes, die uit de mal vallen, rechtsonder in de hoek heb gebruikt. Nog wat touw en parels om de boel te versieren en een tekst van Marianne design op een houten banner.



Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:


2 opmerkingen:

  1. Heel mooi Feikje!
    Leuk dat je meedoet met onze HobbyVision Challenge.

    Liefs Jenine xX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes zie ik hier!!!
    Ik ben je nieuwe volger...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen