Volgers

dinsdag 17 maart 2015

Baby kaartje


Naast kerstkaarten is het maken van babykaarten een favoriet van mij! Aangezien er aardig wat mensen in ons omgeving zwanger zijn, begin ik maar vast een voorraadje te maken. Zo heb ik op tijd genoeg kaartjes om te versturen, zodra de bevallingen beginnen.

Als basis heb ik gebruik gemaakt van een shape art mal van DDBD. Daarop heb ik designpapier gebruikt van the paper studio. De meeste mallen zijn van Noor!design. De ooievaar en de tekst zijn van Marianne Design.


Deze creatie doet mee aan de volgende challenge:
WLVC - babykaart

3 opmerkingen:

  1. Hoi Feikje!!!!
    Ik heb je gevonden!
    Nog bedankt voor de gezelligheid van afgelopen zaterdag ik heb mij prima vermaakt, Zijn jullie nog lang gebleven of zijn jullie daarna ook snel naar huis gegaan?
    Je kaart is prachtig mooi met de bloementoef en je nieuwe spulletjes erbij.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Feikje
    Schitterend je baby kaartje ,mooi van kleur heel mooi geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben nog even de laatste deelnemers aan de babychallenge aan het afgaan en dat brengt me hier op jouw blog....een prachtig kaartje met een heeeeel lief plaatje. Fijn dat je meedoet aan onze challenge van WLVC....de nieuwe loopt alweer dus ik zeg....tot ziens bij WLVC.
    Groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen