Volgers

vrijdag 31 oktober 2014

Ijskristal


Gister al een sneakje laten zien op facebook waar een aantal mensen al aardig nieuwschierig van werden. De ijskristal van DDBD kwam vorige week in mijn bezit, zondags meteen wezen knippen van een aantal bassisen. Dit scheelt mij later weer wat tijd en kan ik dus sneller van start. Ik heb de ijskristal driemaal uitgeknipt. Ik ben begonnen met de grootste en telkens een maatje kleiner uitgeknipt. De tweede ijskristal heb ik bewerkt met foam ball clay, wat een leuk spul zeg! Je kunt het gewoon op je papier drukken, dus geen lijm of iets dergelijks. De ijspegelrand van Noor!design ziet er op deze kaart misschien anders uit, dit komt omdat ik niet de rand van de snijmal heb gebruikt, maar degene die je overhoud na het snijden. Hou namelijk niet van dingen zomaar weg te gooien. De schaatsen van Marianne Design zijn bewerkt met een lakmarker om de delen die zijn geembosst wit te maken.


Gebruikte materialen:
Cardstock - wit en donkerblauw
Designpaper - Colorbok jewelbox en oude lijn van Basic grey
Dutch Shape art mal - Dutch doobadoo snowstar
Afbeelding - Studiolight Scandinavian winter
Mallen - Joy!crafts 6002/0358
              Joy!crafts 6002/2033
              Joy!crafts 6002/2036
              Marianne Design LR0247
Stempels - Joy!crafts 6410/0113
Lakmarker - wit
Inkt - Distress Walnut Stain
Tim Holtz - Distresser
Glitterpapier - Joy!crafts
CraftEmotions - Foam Ball Clay wit glitter
Ribbelkarton
Gesso

Geen opmerkingen:

Een reactie posten