Volgers

vrijdag 11 april 2014

Trouwkaartje


Vandaag met het mooie weer toch ook maar aan het frutselen gegaan.. Want er zijn zoveel leuke challenge's en de inspiratie is er nog. Mede dankzij nieuwe aankopen! Hier heb ik een nieuw gekochte mal van Noor!design gebruikt. Echt super voor mijn vintage kaartjes vind ik.
Bij WLVC is was er een nieuwe challenge eentje met een sketch. Sketch houden mij altijd wat langer bezig als een thema. Dit doordat ik altijd dan na ga denken hoe wil ik het hebben en kan ik zo drie dagen er wel mee bezig zijn. Gelukkig ging het bij mij dit keer wat sneller met dit als resultaat!


Deze kaart doet mee in de volgende challenge;
WLVC - challenge #23 sketch

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Feikje, prachtige kleuren bij elkaar.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie leuk Feikje!
    Leuk bedacht om de matjes eronder wat schuin te leggen!
    Een erg leuk trouwkaartje geworden zo!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch van WLVC Feikje, bedankt voor je deelname.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig gedaan hoor Feikje en die mal is inderdaad super om te gebruiken voor dit soort kaarten. Fijn dat je meedoet bij WLVC en succes. Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi vintage kaartje Feikje en je nieuwe mal is prachtig! mooi gedaan.
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi gedaan Feikje en warme kleuren.
    je nieuwe mal is dan ook prachtig en leuk dat je meedoet met onze challenge.
    groetjes van Anneke ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw!! Wat een mooie kaart!! Echt super! Nog bedankt voor je lieve berichtje.
    Xoxo Cis

    BeantwoordenVerwijderen