Volgers

woensdag 15 januari 2014

Alweer een kerstkaart...

Jullie moeten wel denken dat ik een beetje achterloop met mijn kerstkaarten... Niets is minder waar hoor! Ben helemaal in de lentesfeer en probeer al de kerstkaarten van dit jaar aardig vroeg klaar te hebben, aangezien ik dit jaar er achter ben gekomen dat ik nogal een hoop nodig heb! Ik kwam een prachtige liftchallenge tegen op het blog. Ik kwam meteen op het idee om mijn kersttekst te gebruiken en dit is dan de uitwerking.

Deze kaart doet mee in de volgende challenge;
Lift Challenge - #57

3 opmerkingen:

  1. Goh ik vind dat toch best knap om nu een kerstkaart te maken. Ook al zou ik het nog zo graag willen...
    Jij hebt daar zo te zien geen moeite mee. Erg leuk gedaan, mooi gelift en fijn dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak ze ook nu al en het hele jaar door, bevalt me prima! Ik heb dezelfde stans, je brengt me op een idee :) Mooi gelift vind ik je kaart! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Feikje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart !
    En je hebt groot gelijk .... om er nu al mee te beginnen.
    Fijn weekend !
    Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen