Volgers

maandag 25 maart 2013

Birthday - RS #56

Hallo bloggers! Hier weer een berichtje van mij. Wat is het koud buiten zeg! Hebben jullie daar ook zo'n last van? Gelukkig doet de kachel het wel en kunnen we een fleecedekentje omslaan :P Gister ben ik bezig gegaan met de RS #56. Heb meteen maar twee kaartjes gemaakt, zo leuk vond ik de sketch!

Hello bloggers! Here another message from me. What a cold outside! Do you have the same problem? Luckely the heater works and we can use our blanker :P Yesterday I've been working on the RS #56. I made two cards, that much fun was this sketch!




Benodigdheden;
Basispapier; Ivoor - Jacobi drachten
Cacao - Action
Scrapbookpapier; Action
Inkt; Vintage Photo/Evergreen bough/Festive berry's/Iced spruce -  Distress Inkt
Knopen; Assorted buttons - Boofle
Parels/paletten; Action

Met deze kaarten wil ik graag meedoen aan de volgende challege;
With this card I would participate in the following challege;
http://retrosketches.blogspot.nl/2013/03/retrosketches-56.html - RS #56

1 opmerking:

  1. Your cards are beautiful Feikje! Thank you so much for playing along at RetroSketches!

    BeantwoordenVerwijderen